Sider

lørdag den 3. september 2011

En stille dag på vandet

Fredag blev en dag uden ret megen vind, der inviterede til en tur på vandet.
Min Njord blev hevet ned fra knagerækken, da den ikke er blevet luftet siden det tidlige forår, på nær en dag med rulleøvelser ude i Østersøen.
Anne kørte mig til Hestehoved og jeg tog samme tur som jeg havde sammen med Henrik den 2o. juli i år. Hvorfor gør jeg så det? Jo, jeg fik smag for de lidt længere ture, ikke for at jeg vil bevise, at jeg kan, men jeg føler en form for velvære både fysisk og psykisk og når Anne så gider at bringe mig til og hente mig fra kysten, så gælder det om tage imod de gode tilbud, når de opstår.
turen der var på 36,7 km. med pause på Nybølle Strand, (den røde cirkel) blev
en tur på vandet, der til tider lå som et spejl, men som efter pausen gav mig
lidt modvind, der kunne mærkes i skulderpartiet, men et skulderparti der kun
knager lidt i dag
Lindelse i stilhed
Tårs Fiskeri og lysbådehavn

Sletnæs
Nøjsomheds Odde
Urne Havn blev skabt i landskabsarkitektens ferie
Og så er resten af billederne fra turen til brokkassen.
Anne samlede mig op i Kragenæs efter jeg fik et svalende bad i Smålandsfarvandet, fik tørt tøj på og drak resten af den medbragte kaffe med en dertilhørende basse, Anne havde købt hos Jim i Havnegade.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar