Sider

mandag den 7. maj 2012

Vandmangel

I går middag pakkede jeg for en ½-dagstur, men have glemt 2 flasker vand hjemme på køkkenbordet, fandt en sjat vand i en flaske, der lå i bilen. (Madpakken havde jeg husket) For ikke at dehydrere, roede jeg i et adstadigt tempo rundt om Vejlø og videre til Tårs. Her frøs jeg så meget om fingrene, (havde for tynde handsker med) at jeg vendte om og gik i land på Vejlø, for her at tømme madkassen for brød og frugt og herefter gik det i et højere tempo hjemad, for at få lidt varme i kroppen.
17 km.

frokost på Vejlø

Sidste år så jeg havørne på næsten alle mine ture på fjorden, i år så jeg én for første gang i denne sæson. Dog observerede jeg dem flere gange i vinter når jeg cyklede eller gik på diget, men det er på grund af den forholdsvis store vinterbestand af ørne, der jager blishøns en stor del af vinteren.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar