Sider

mandag den 14. maj 2012

Kragenæs

Ville i går tage ud fra Hestehoved, men da jeg skulle tage kajakken ned fra taget af bilen, tog vinden så hårdt fat i den, at jeg var ved at miste taget i kajakken. Stod herefter og betragtede vandet, der viste tænder og i bevidstheden om det stadigvæk kolde vand, at jeg var alene og ikke mindst min ældgamle dåbsattest, spændte jeg kajakken fast til tagbagagebæreren igen og kørte til Kragenæs.

i alt 9 km.
Her fik jeg en kort lidt anstrengende tur, langs en kyst jeg ikke havde været før, men en kyststrækning jeg gerne vil lære bedre at kende i lidt mindre vind, da den kan forlænges til eventuelt Sakskøbing Fjord og selvfølgelig videre frem til - - -

Pakker her sammen efter en kort men heftig tur i for mig ukendt farvand. Smålandshavet øst for Kragenæs.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar