Sider

onsdag den 20. juli 2011

-og nu den længste dagtur

isætning Hestehoved

Henrik, med Merethe som chauffør, hentede mig kl. 0830 i går.
Da Henrik og jeg er tilmeldt Amager rundt, er det nødvendigt at konstaterer om mit legeme kan klare den tur. Henrik der er i god form, kan sagtens klare Amager rundt , men mere tvivlsomt var det, om jeg kunne.


fra Hestehoved til Kragenæs. 36,6 km.
Da mine dagture normalt er væsentlig kortere, havde jeg mine tvivl. Men denne tur gik udmærket, ok, jeg kunne da godt mærke turen morgenen derpå, men smerterne forsvandt op af formiddagen..


 
rast ved Onsevig

Henrik og de allestedsnærværende vindmøller omkring Lolland

landgang: Merethe hentede os kort efter landgang i Kragenæs

 Vi er dog blevet enige om at ro i min 2érPå den måde kommer vi i land nogenlunde samtidigt;0)

Thule/2

mig selv med Vensholm i baggrunden





Ingen kommentarer:

Send en kommentar