Sider

søndag den 23. oktober 2011

Nye kajakker

Nu hvor jeg ikke selv har bygget kajak siden sidste søsætning foråret 2010, er jeg begyndt at savne at følge med i andre byggeres aktiviteter på nettet. Der sker jo ikke en skid noget og så alligevel, Mikkel Gundersen er i fuld gang med en Black Pearl, Søren Krøjer arbejder på en Petrel og så er vi mange, der har fulgt Nic Ejsted, der på sin charmerende måde fortæller i ord og billeder om forløbet af hans opbygning af en Njord, der kan følges på Havkajakroernes forum.
Endelig er Henrik Kronborg begyndt på sin Black Pearl nr. 2, men vil jeg følge byggeriet af den, må jeg rejse mig fra kontorstolen og bevæger mig over i hans værksted, for at se hvad der sker.
Mikkels Black Pearl
Søren Krøjers Petrel
og Nic´s Njord der meget snart kan komme i vandet
Henriks BP har jeg ingen billeder af. Lige nu ligger byggeriet stille, men det kommer i gang til foråret.

Skulle nogen ligge inde med viden om andre "stripperes" aktiviteter på www, må i gerne give mig et praj.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar