Sider

mandag den 28. oktober 2013

I svømmehal med Nysted Roklub

Nysted Roklub er meget gæstfrie, idet de bogstaveligt talt giver andre roere mulighed for at komme ind i varmen. Nemlig til træning i svømmehal.
De har i det hele taget været gode til at holde diverse kajaktræf for roere udefra. Så tak for det.
Denne gang som de sidste foregående år var valget Sakskøbing Svømmehal

Bassinet er bygget i vinkel 25 m. hver vej.
Vi var en halv snes mennesker og lidt færre kajakker.
Der blev badet flittigt i de 3 timer vi havde hallen til disposition.

Jeg var utrolig glad for at være med, idet jeg ikke har øvet rul siden sidste svømmehalsbesøg, hvilket kun kan tilskrives min egen magelighed.


Så blev der ellers pakket sammen i vintermørke, regn og blæst.
Det er Per Bak der pakker. (Per har bygget en Njord og en Frej) I forgrunden Jon der uden ret megen instruktion, rullede så det var en fornøjelse og det vel at mærke i den plastickajak som ses i billedet
Jeg havde min Frej med i hallen og den viste sig at være fremragende at rulle i, men jeg havde problemer med selvredninger på grund af det lille cockpit.

Billederne blev elendige, men eftermiddagen blev god;o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar