Sider

tirsdag den 30. oktober 2012

Sakskøbing Svømmehal

Nysted Roklub inviterede igen til leg og teknik i Sakskøbing Sportscenters svømmehal. Et dejligt stort bassin i en vinkel på 25 m. hver vej.

Mine billeder blev elendige, men lige for stemningens skyld, ses et tåget et herunder.

Her Kim Jensen i fin stil i sin Black Pearl
 Jeg prøvede Kims hjemmebyggede B.P. og blev meget forbavset over hvor godt jeg havde det i den.
Black Pearl der er "skræddersyet" for den enkelte og selv om Kim er højere end mig, (jeg kunne ikke nå fodsparket) følte jeg den var bygget til mig. Der var kun ét minus og det var, trods Kim også bruger et større skonummer end jeg har, at jeg med bare fødder havde store problemer med oversiden af storetæerne, der gnavede op mod dækket. Men det er nok fordi mine vriste ikke kan strækkes nok ud.
Fantastisk kajak.

Poul Himmelstrup har været dygtigere med kameraet.
Her ses noget mere af bassinet.
Stor tak til Nysted Roklub for en rigtig god eftermiddag.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar