Sider

mandag den 30. juli 2012

Kort tid på vandet

D.M.I. gav mig kort tid på vandet, idet de truede med torden ved middagstid, så jeg luskede lidt rundt i nærheden af Hestehoved hvor jeg satte kajakken i vandet.
Turen gik helt ind i bunden af havnen i vindstille og medstrøm, fik lidt vind på vejen ud af havneløbet, roede over mod Lindelse og nu kunne jeg se hvordan skyerne trak sammen, vinden tog nu til, som var jeg i udkanten af en byge.
Tordenvejret afgav 3 lyn og ditto brag lidt efter jeg nåede hjem og afleverede ligeledes en stor sjat vand og så var det overstået.
Men det er jo aldrig til at vide hvor længe det varer.
Nu er der endelig nogen der er begyndt at renovere én af de gamle fragtbåde der ligge og skæmmer i havnen.

Her begynder skyerne så småt at blive til noget.
12 km.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar