Sider

søndag den 30. august 2015

Lørdag eftermiddag/aften

I dag søndag er det en af klubbens rodage, men der er lovet regn og dagen i går var det bare et herligt vejr. Så derfor blev det en lørdagstur.
Karen og jeg mødtes på Hestehoved kl. 15.00 og roede mod nord, med mad, vand, basser, kaffe og te, til et egnet sted hvor vi pauserede, åd, drak, snakkede, nød udsigten og solens varme stråler.
Lige hvor vores kajakker lå i strandskyllet, tog et rådyr sig en tår havvand
- og her tilbage til udgangspunktet, så vi kan nå at pakke sammen inden det bliver mørkt

- som så mange gange tidligere vender jeg mig om for at snuppe dagens sidste lys.
Stort billede
alle billeder kan der klikkes på
Endomondo har fundet vej til min Smartphone. Distancen blev 17,73 km. Kalorieforbrug på 2131. Det kan jeg hurtigt indhente:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar