Sider

søndag den 23. september 2012

Hyggesejlads med Henrik

Henrik ringede i dag, inden jeg havde fået min kaffe og spurgte om det ikke var i dag vi skulle ud at ro. Jeg havde netop stået og set ud af vinduet, og kunne se det var meningsfuldt at glemme alle pligter og tage på vandet. Så en beslutning var ikke vanskelig.
Vanligvis tog vi ud fra Hestehoved og gled nordover mod Friisland hvor vi tømte madpakkerne, drak en kop kaffe, mens vi kogte noget så herligt i solen, glædede os over det gode vejr og de flotte omgivelser fjorden giver os.

I læ bag Vejlø
Turen der var på 12.3 km. med en gennemsnitshastighed på 3,7 km/t., gjorde at vi ikke blev overbelastede.
Turen sluttede hjemme på mit værksted med kajaksnak og en kold øl.
Herlig Dag.

Og her et af billederne fra Henrik.
Det skarpe øje vil se noget af en af de nye færger stritte op over diget bag mig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar