Sider

mandag den 27. august 2012

Weekendtur til Albuen

En hyggelig weekend i Lodshuset på Albuen med 9 andre medlemmer af Nakskov Havkajakklub, hvor hovedformålet er hyggeligt samvær, men undskyldningen for turen er et pålidelighedsløb. Pålidelighedsløbet der er et årligt tilbagevendende arrangement på forskellige lokaliteter, der dog for det meste har været i Lindelse, men hvor bestyrelsen denne gang valgte Albuen.
Kurs mod Albuen fra Langø


Lodshuset er nærmest et museum og da jeg havde valgt at overnatte på loftets gulv, fik jeg denne nostalgiske udsigt.



 Foto: Poul Himmelstrup.
Èn af stuerne



 Foto: Poul Himmelsstrup.
Et af værelserne. Der er 5 dobbeltværelser

 Brugbart og godkendt komfur

 Spisekammer med kælderlem.
Flere billeder her
Blå rute overfart, orange duelighedssejlads og brun hjemtur.
Lørdag 7 km. og søndag 5 km.

Ikke just sommervejr dog så vi lidt til solen lørdag aften.
Overfarten 7 m/s hjemturen 11 m/s i følge vejrstationen på Langø.

Mine billeder var/er meget dårlige, jeg håber på bedre billeder fra nogle af de andre medlemmer, jeg kan få lov at anvende her.

28. aug.12
Og herunder et par af af Poul Himmelstrups billeder.

En lille regnbyge ødelægger ikke det gode humør
Lige før hjemtur
Da min Njord er vanskelig at læsse på grund af de små luger, kom Qanikén ud fra gemmerne. Et godt valg til et par blæsende dage, her med et meget lille surf-

Ingen kommentarer:

Send en kommentar