Sider

torsdag den 18. oktober 2018

Test af sæde, lændestøtte og skuldre.

Egentlig skulle jeg bare ud at teste mit nye sæde og lændestøtte i min Black Pearl, men det blev også en testtur for mine skuldre og måske var det også sidste flig af sensommerens vidunderlige dage.
Så udnyttelsesgraden blev optimal.

 Himlen viser med sit diffuse lys tydeligt et skift i vejret, at drage nytte af sådan dag på vandet giver bare ny energi.

 Gik i land ved Lindelse, hvor jeg i en times tid sad og nød udsigten under solens varme ved den smukke fjords kyst.

Bare et stemningsbillede. Klik på billeder for at gøre dem større.


Sædet skal rykkes 1½ cm. frem og forkanten af det sænkes ½ cm. og fremstille en ny lændestøtte.
Skuldrene? - - - Der går nok lidt tid endnu før de er ok.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar