Sider

torsdag den 23. august 2018

De gamle skuldre


Tog i dag til Maglehøjskoven for at gå en tur og aldrig har skoven været så tyst - - -
kom ud ved sydkysten af Lolland hvis bred ligger ud mod Vestlig Østersø. Her strøg en stille brise langs kysten, hvor små bølger slikkede stenene langs bredden. Stadig denne stilhed og her gik det op for mig, at høreapparaterne lå hjemme.
Hver gang jeg ser et dødt marsvin ved stranden, tænker jeg, den er druknet i et garn, men der kan jo være andre grunde dertil.
I et sydvendt skovbryn har brombærerne gode betingelser. I år er de ikke særlig store, men de har en mere koncentreret smag.
 Skovduen bliver bare ved og ved og ved - - - -

Jeg har cyklet og gået meget i år og ikke roet så tit, fordi mine skuldre har givet mig problemer og så skete det der ikke måtte ske, min ene fod rullede på en sten på skovvejen og jeg faldt så uheldigt at begge mine skuldre fik en omgang. Så havde jeg ikke smerter tidligere, ja, så har jeg det nu.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar