Sider

onsdag den 23. maj 2018

Sommeraften i maj

Efter aftensmaden stod cyklen og var ikke blevet rørt i dag. Aftenen var som en sommeraften, vindem svag, fuglene sang, solsorten gjorde vrøvl over kattens tilstedeværelse i haven, stæren snerrede af mig hver gang den kom med en ny portion larver og orme til ungerne.
Da der ikke også var plads til mig i haven, tog jeg fat i cyklen og afsted.

Jeg holder af den lavthængende aftensol og når jeg som her kommer ud på landet eller i naturen, gør aftenlyset noget ved mit sind. Det er som barndommen og ungdomsårene minder glæden om at være til.

 Efter at have rundet Halsted og Avnede, fortsatte jeg en omvej hjem, omkring
Nakskov Indrefjord der lå smukt i aftenlyset.

 Her på den anden side af stien

Lidt mere aftenstemning

Sidder du ved en større skærm end mobiltelefonen, kan du klikke på billedderne for at få dem i storformat.

Nu hvor jeg skriver mobiltelefon, har det givet mig en del problemer med min hjemmeside, da den ikke er responsiv. D.v.s. den er ikke velegnet til for brugerne at modtage på disse små skærme.
Hjemmesiden er udarbejdet i en gammel editor fra Office 2003, der ikke er opdateret i flere år. Derfor er jeg i gang med den opgave det er, at billede for billede, tekst for tekst, at bygge siden op i et nyt program.
Hold da kæft hvor er det sent og kedeligt.

Nå, men en fantastisk aften blev det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar