Sider

torsdag den 27. april 2017

Forår

Dagens tur i går onsdag 10,5 km.

Foråret kommer næsten altid bag på mig. Jeg ved da godt, at vintergækkene, erantisser og andre små løgplanter dukker op af jorden og lige pludselig er de væk igen, men når tulipanerne blomstrer, så er det da forår, men ikke nødvendigvis varmt.

Efter at have støbt nedsænkning af forreste luge til kajakken, pakkede jeg grej og min noget afrakkede Njord, til en lille tur på fjorden. Der blæste en ikke særlig hård vind fra nord men temmelig skarp. 
Solen skinnede og da jeg returnerede mærkedes solens varme i nakken og ned af ryggen, mens det på grund af vindens hjælp øgede hastigheden på tilbageturen.


Fik ikke taget nogen billeder på vandet, men først efter landsætningen på Hestehoved.
I baggrunden Restaurant Fjorden

Ingen kommentarer:

Send en kommentar