Sider

fredag den 19. august 2016

2 landgange

Dagens tur rundt i fjorden hvor jeg især lod mig flyde langsomt
langs Enehøjes vestkyst tæt på i højvande

Havde glemt at tage vand med, men huskede kaffen

Her trappen der er ved at gro til.

Vi har ikke ret meget natur i Danmark, men her er noget der ligner,

her med mange nedfaldne træer og grene og Langø i baggrunden

landgang på Enehøjes krumodde på sydspidsen af øen

med dette udkik til byens profil
(det er nødvendigt at klikke på billedet hvis du gider se det)
og så var der forresten disse forladte digesvalehuller
Har roet på fjorden i mange år og det er første gang jeg går i land på Kåreholm

Nå ja, mest fordi det er skyerne, der er medbestemmende for vandets farve

1. november 2006 havde vi en flodbølge på blandt andet Lolland og jeg tror det var den der gav dødsstødet til disse træer.
Det er disse udgåede træer, vi ofte ser havørnene hvile og nu har et af træerne lagt sig.

Hen under aften kørte jeg til badestranden ved Tårs, for at få en kold afvaskning. Her mødte jeg et hold kajakroere fra min barndomsby Køge, der havde slået lejr og som altid med Kaj Poulsen i front. Altid hyggeligt at mødes.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar