Sider

søndag den 19. juli 2015

Søndagstur

Fra Hestehoved, Lillevejlø Skov, syd om Kåreholm, Langø, vest om Enehøje, nord om Slotø og tilbage til Hestehoved.
Og nu er jeg "mere på den" "end med på den", jeg har fået Smartfhone.
Men lidt har jeg fundet ud af, nu kan jeg tracke (tror jeg det hedder) min kajaktur og det er jo meget smart.
Tror nok billedet kan aflæses, ved at klikke på det.

Dette er nordspidsen af Lillevejlø.
I januar var jeg her sidst og skrev da om disse træer: Om 4 måneder er der blade på disse nøgne grene. 
Det gjaldt ikke alle.

Selv om det var overskyet på hele turen, var der lidt blå himmel ude i N.V.

Vejret startede nogenlunde efter vejrmeldingen, men efter jeg havde passeret Enehøje tog vinden til, bølgerne slog hen over kajakdækket og det begyndte at regne. Men det blev da hverken uvejr eller skybrud.

 
Til sidst lagde vinden sig igen.
Normalt tager jeg ind på en af øerne og raster, men da vejret ikke indbød til at sidde i korte bukser på en fugtig vind-omsust strandbred, spiste jeg den medbragte mad, da jeg kom hjem;))

Var eneste deltager på vores faste ro-søndag.
Måske havde det været bedre med morgenkaffen på sengen;0)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar