Sider

torsdag den 14. maj 2015

Knivloven

Jeg fik min første dolk, da jeg var 7 år og har gået med kniv siden. Altså 70 år.
Kniven er for mig et uundværlig værktøj og jeg ved næsten ikke hvordan jeg skal gebærde mig uden og efter lovens ikrafttræden heller ikke når jeg ser en politibil.
Nu er det måske ikke så tit jeg ser politibetjente i denne ende af landet, da de mere eller mindre er rationaliseret bort.

Denne kniv er for mig den sikreste foldekniv idet bladet kan låses.
hvorfor i alverden er den ulovlig?
Jo det er der nogle feminister på en ø inde i København der har besluttet, fordi der er nogle forvirrede københavnere der går og prikker til hinanden.

Hvis man så også forbyder skruetrækkere, så må vi gå over til sømpistoler og de er selvfølgelig "slet ikke farlige".
 Så er det da godt, at denne her er lovlig.
Denne harpun er et mordvåben og kniven et værktøj og dog må jeg ikke have kniven på mig, men gerne harpunen.
Selvfølgelig skal harpunen kun med og bruges til havjagt.
 
Her lidt læsestof om knivloven:  http://www.netnatur.dk/lovstof/1624-knivlovens-forvirrende-krinkelkroge-anno-2013

Denne tåbelige knivlov må laves om: Se her

Ingen kommentarer:

Send en kommentar