Sider

lørdag den 11. april 2015

Modlys

I går formiddag lå jeg med hovedet inde i cockpittet på en kajak for at eftermontere et pedalarrangement til et slipror, da det gik op for mig, at der ikke var en lyd af vind udenfor. Fik hurtigt anbragt et par revler til montering af skinnerne, smurt madpakken, fandt kajakgrejet frem og så af sted til Hestehoved.

Da jeg fik rundet Skaldehoved, lå Lindelse og Hellenæs Skov og spejlede sig i bugtens stille overflade. (klik på billedet)

 
Turen der gik til stranden ved Frederiksdal, koncentrerede jeg mig om roteknik, (ja, jeg gør det stadig) idet der ikke var en krusning på vandet, der kunne forstyrre.

Ude i horisonten anedes en gang imellem Langeland i den lidt disede luft.

I modlys med udsigt mod Langø i det fjerne.
(Præcis sådan så det ud)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar