Sider

fredag den 13. september 2013

Himmel og hav

Torsdag blev en særlig dag på vandet. Nakskov Fjord og Langelandsbælt lå blankt uden krusninger af betydning, himlen oversået af skyer i forskellige nuancer og mønstre. En dag hvor jeg føler mig utrolig privilegeret, hvor man næsten har vandoverfladen for sig selv, en dag hvor jeg ikke ønsker alt for mange turister. Jo, de egoistiske træk i mit sind skræmmer.
23 km.  fra Hestehoved og langs kysten af Langelandsbælt
Billederne bør forstørres, når nu himmel og hav viser sig fra den smukke side
Her ses Frejs krumme køllinje tydeligt. Pausen blev holdt her med udsigt mod nord, hvor Vensholm skimtes til højre i billedet,
Langeland i baggrunden mod vest
og mod syd med færgen mellem Langeland og Lolland
Hjemover på en dag hvor vand og himmel samarbejdede på at gi´ mig en go´ oplevelse.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar